Veelgestelde vragen

Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.

Ruilen:
Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen gratis -mits op voorraad- de juiste maat naar je toe.

Ruilen in de winkel:
In de winkel kun je jouw webshop bestelling alleen omruilen, of een tegoedbon van de winkel krijgen.

Als jouw bestelling nog niet in het sorteercentrum ligt, kan je de bestelling wijzigen.

De e-mail met je track & trace link wordt verstuurd zodra je verzending bij het postsorteercentrum is verwerkt.

Ja, het is mogelijk om je bestelling in de winkel op te halen.

Dat verschilt sterk per product. Houd daarom goed de website en onze social media in de gaten.

Helaas is het bij ons niet mogelijk om producten te reserveren, maar je kunt je wel op de wishlist aanmelden. Zodra het artikel weer op voorraad is krijg je automatisch een mailtje van ons. Of je kunt een “pre-order” plaatsen.

Op onze website bieden wij soms “pre-order” artikelen aan. Deze hot items zijn niet direct leverbaar, maar je kunt ze wel alvast reserveren.

Op de website staat bij “pre-order” artikelen de te verwachten levertijd van de groothandel aangegeven.